Het archief van de Historische Kring

De Historische Kring Huizen is de schatkamer van de geschiedenis van Huizen. Wij willen Huizers en ieder ander die geïnteresseerd is, laten genieten van de rijke geschiedenis van Huizen. Dat doen we door erfgoed van Huizen en Huizers voor huidige en toekomstige generaties te behouden en toegankelijk te maken.

Onder andere doen wij dit door het bewaren en verzamelen van kranten en tijdschriften, artikelen, boeken, (oude)foto’s en documenten.

Hebt u vragen over Huizer historische erfgoed, neemt u dan contact met ons op via archief@historischekringhuizen.nl of via het onderstaande formulier.

U kunt voor uw vragen ook terecht bij het archief van onze vereniging in het Schoutenhuis op de Achterbaan 82 (toegang via zij-ingang).

Wij zijn open op maandag van 9:15 tot 12:00 uur. Op afspraak:  op maandag van 13.00 tot 14.30 uur en op dinsdag van 9.15 tot 12.00 uur.

Vraag aan het archief van de Historische Kring

Hebt u algemene vragen over de Historische Kring Huizen of vragen over het lidmaatschap van de vereniging, stuurt u dan een e-mail naar info@historischekringhuizen.nl. Vermeld uw telefoonnummer in uw bericht als u het op prijs stelt dat wij telefonisch contact met u opnemen.