Fietstocht langs villawijken en landhuizen

za 16 september 2023 10:00 - 12:00
Theehuis Bos en Hei

Fietstocht langs villawijken en landhuizen

De directe omgeving van Huizen kent naast de mooie natuur, een groot aantal historische buitenplaatsen en prachtige villawijken. Hoe zijn die ontstaan en wie waren het die dit tot stand gebracht hebben?

Zaterdag 16 september 2023 organiseert de Historische Kring Huizen o.l.v. Jan Rebel een fietstocht die door dit mooie buitengebied leidt. Onderweg worden bijzonderheden verteld en worden we verrast door plekken waar je als regel zomaar langs fietst, maar die nog iets vertellen van het rijke verleden van de mooie buitengebieden van Huizen.

Voor deze 2 uur durende tocht verzamelen we om 10.00 uur per fiets bij Theehuis Bos en Hei, Oud Huizerweg 30,1411 GZ Naarden.

Voor opgave en informatie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 035 5260580. Voor leden gratis, niet leden € 4,00 (contant).

Locatie informatie

Theehuis Bos en Hei