Bouwers en handelaren van Huizen

Bibliotheek Huizen, Plein 2000 1, 1271 KK Huizen

Beschrijving

Opkomst van Ondernemerschap in Huizen

Gerard Keg neemt je op 12 september mee op een boeiende reis door de opkomst van het ondernemerschap in Huizen.

Huizen heeft drie belangrijke transities doorgemaakt. Vanuit een verleden van pure overleving ontstond een veerkrachtige gemeenschap die zichzelf heruitvond, eerst van boeren naar vissers en vervolgens naar ondernemers.

Ben je geïnteresseerd in dit boeiende verhaal?

Wees dan van harte welkom op de lezing 'Bouwers en handelaren van Huizen' in de openbare bibliotheek van Huizen op 12 september om 20:00 uur.
Kom en ontdek het rijke ondernemersverleden van Huizen!

Kosten deelname: € 4,-, voor leden gratis. Word lid van de Historische Kring Huizen, dan is de deelname ook voor u gratis!

Locatie informatie

Bibliotheek Huizen, Plein 2000 1, 1271 KK Huizen